Pappa <3

Jag måste bara skriva ett inlägg till.
Det har inte alls att göra med min dag att göra, utom om min pappa.

Min pappa, han är nog den finaste mest snälla människa som finns, och det är det som gör mig så ledsen numera.
Vi har alltid haft en bra relation, (kanske inte då jag var knäpp men annars) men när jag blev gravid så hände något..
Jag vet inte, men det känns som att han tog avstånd från mig. Även om han säger att han inte skäms så känns det som de och jag blir alltid så ledsen. Han är så konstog mot mig. Jag vet att jag är vuxen nu och så men jag är ju ändå hans barn så länge vi lever och efter det också.

Min pappa har också träffat en urgullig tjej som han nu varit tillsammans med i 1 år och några månader. Han är så gullig när han pratar om henne eller är i hennes närhet. Hon har två döttrar som är jättesnälla, dom är yngre än mig och Andreas.

Iallafall, när min pappa är hemma från sitt jobb i Norge är han mest där.. det kan jag iof förstå med tanke på att det är ju där hon är. Men det är som att han spenderar mer tid med henne och hennes barn än oss. Visst, vi är vuxna och Andreas bor inte ens i den här stan.. men det gör faktiskt jag! Och en eller två ggr för varje gång han är hemma räcker som inte.. varför kan det inte vara som förut?! Jag har inte förändrats till det sämre bara för att jag ska ha barn! Jag vill ju ha samma nära relation som förut med han.

Är det någon där ute som har ett tips vad jag kan göra? Jag vill verkligen inte förlora han! Pappa, jag älskar dig! <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig oxå, det vet du. Drt har inte hänt nåt o jag hoppas jag kan skärpa mig. Lilla Gumman kommer alltid vara du.

2009-02-24 @ 19:59:45
Postat av: racas

Jag tänkte precis skriva hoppas han läser det....

Bra att han gjorde för nu har du berättat hur du känner och tycker, tänker. Så det är jätte bra:) Love u <3

2009-02-25 @ 15:39:10
URL: http://racas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0