Månader går inte så fort...

Hur dum får man bli?

Jag fattar faktiskt inte hur jag lyckades med det här...
Jag gick till tandläkaren EN MÅNAD för tidigt!! Fast jag skrivit rätt månad i kalendern!
Hur kunde jag kolla fel? =S Min kalender är tillomed en såndär som man måste riva bort en liten pappersbit för varje vecka så man ska veta vart man är! Njae, inte riktigt bra av mig där.. men iof, jag kommer upp en bra tid för en gångs skull :D. Hahaha, allt jag kan göra att skratta åt det nu!

Om någon timme ska jag luncha med Felicity. Det ska bli mysigt.. saknar henne ju efter helgen.
Men några jag mer saknar är Evelina, Sophie, Maggan och Sarah!! Hallå?!?! Vart är ni??
Evelina, Sophie och Maggan, ni bor ju här?!?! Sååååå mycket kan ni väl inte jobba?!
Snart går jag ut med efterlysning i tv!! När jag ringer så jobbar ni eller så svarar ni inte :(.

Jaja, nu ska jag kika vidare på bibliotekets dator ;)

Kommentarer
Postat av: Sopi

Inte ofta jag inte svarar;) vet att ja e dålig å höra av mig, men bara jag inte jobbar får du umgås med mig så mycket du vill:)

2009-02-16 @ 18:05:02
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

det har med förlossningen att göra

2009-02-17 @ 13:40:50
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0