Förlossningen..

Huvva, har varit en jobbig kväll ikväll! :(
Kom hem från Mamma 19.15 ungefär.. Tänkte jag skulle äta lite men det kunde jag inte göra på ett antal timmar..
Det högg till i sidan och vägrade gå över :( Det gjorde så himla ont att jag bara grinade och grinade.
Jag ringde till sjukvårdsupplysningen och fick prata med förlossningen..
Det slutade med att Mamma skjutsade in mig och vi fick stanna där till kvart i elva...
Allt var okej och bebisen rörde sig som vanligt ENOMRT mycket.. blir nog ett riktigt busfrö ;)
Det var läskigt som f*n där från början.. har ju aldrig varit med om något sådant förut men skönt att dom tog mig på allvar.
Alla var suuupertrevliga och jättesnälla, kommer inte ha några problem att åka tillbaka dit om några månder:)

Sovgott allihopa =)

Kommentarer
Postat av: evelina

Gu va rädd jag blev när jag börja läsa! Du skulle ha ringt, love u !

2009-02-27 @ 21:09:58
URL: http://racas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0