Mixade känslor helt enkelt.

Hemresa står på schemat idag :/
Alltid lika mixade känslor. Jag blir så himla ledsen att jag måste åka från älsklingen och alla här.
Samtidigt blir jag glad då jag saknar alla i Östersund.
Det känns åtminstone lite lättare den här gången för jag vet när jag får träffa Thomas igen! <3
Nyår tillsammans älskling!
Tror att Celine märker att jag inte är allt för glad idag. Hon blir så orolig.. Lilla gumman! <3

För övrigt har min mobil gått sönder :(:(. Men får väl skylla mig själv då jag låter Celine leka med den :P Så nu är jag lite ledsen över det med. Gillade verkligen den mobilen!
Har fått låna en av Thomas så länge men ska kolla elgiganten under mellandagsrean för och se om jag hittar någon ny. Den jag har nu är lite halvglapp men den fungerar :D Tack Thomas! :D:D

Snart är det jul, bara 15 dagar och 11 timmar kvar ungefär. Nu måste jag fortsätta packa.

Ma råkes ;)

Kommentarer
Postat av: (Morfar)Pappa

Ni är så välkomna hem, hoppas ni trivs i er " nya " lgh. :) Kram

2009-12-08 @ 16:07:48
Postat av: Thomas

Förstår att du har mixade känslor. men måste ändå va skönt för dig att träffa alla där uppe igen. även fast du hellre hade fått vara med mig :) ja, nyår tillsammans my love :) längtar såå mkt. den 27:de kan inte komma snart nog. för då är jag hos dig :) saknar dig och älskar dig sååå mkt. kyssar

2009-12-09 @ 17:20:17
Postat av: Eric (Super)

Kul att se att det går bra för dig vännen.

Hoppas vi syns snart, det var ett bra tag sen.



2009-12-09 @ 23:23:25
URL: http://swedentojapan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0