Celine Haugen, min bara min!

Jag måste bara skriva att jag verkligen ÄLSKAR att vara mamma.

Celine är bland det bästa som hänt mig. Hon är en underbar liten person och så vacker.
Både på insidan och utsidan. Att se henne le eller höra henne skratta är det finaste i världen.
När Celine kramar mig fylls mitt hjärta av så mycket kärlek att jag kokar.
Jag vet att hon kommer växa upp och bli en alldeles underbar människa.
Det är svårt att beskriva kärleken till sitt barn. Man kan inte sätta ord på känslorna.
Men jag ÄLSKAR verkligen Celine av HELA mitt hjärta! <3<3<3


                                        Celine i juli -09

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det känns verkligen som att du är skapt för att vara mamma! Du gör det så otroligt bra och det är ju det som gör att Celine är så go´, trygg och glad! Duktiga goa gumman min! Kramar!

2009-12-13 @ 10:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0