Yaay ^^

Nu är jag här igen :p.. haha!
Tänkte att jag gör ett nytt försök igen:)
Ehm, ja.. orkar inte skriva vad som hänt sen sist, mest kanske för att det nästan inte hänt något.
Jag är ju arbetslös :( så det enda jag gör är att sitta hemma och glo in i väggen.. haha.. närå.
Jag spelar wow, hahahahahah! Iof gör jag andra saker också. Jag läser bloggar också :) Länkar mina favoriter och vänner här brevid :D

På torsdag ska jag på ultraljud :D:D:D:D Då får jag veta mer exakt när bebisen kommer, hur gammal den är nu och förhoppningsvis, om det är en tjej eller en kille. Jag känner att det inte spelar någon roll men är på tok för nyfiken för att vänta tills den kommer!! Skulle du vilja veta?

En annan rolig sak är att jag nominerade min absoluta favoritblogg till Rix Fm's tävling och nu är hon en av de 16 som kan vinna den :D:D *hoppas hoppas*

Jaja, skriver väl något mer senare idag. puss på alla mina underbara vänner som är där ute :)

Kommentarer
Postat av: racas

miss u. call me.

2008-11-26 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0