Rix Fm's tävling!

Huvva, jag som skulle börja skriva på bloggen igen och var aspepp på det... sen dök allt bara :P.. hahah
Jaja, jag får väl skylla på att det har varit helg. Idag är jag iaf skitglad redan för min absoluta favoritblogg är med i RixFm's tävling "Sveriges bästa bloggare"!!! Du kan rösa på henne HÄR!! Hon är bidrag nr 3 :):)
Jag hoppas verkligen hon vinner!

Idag har jag inte planerat att göra någonting än.. har hittills bara ätit frukost och diskat (så lite duktig har jag väl ändå varit). Ska väl duscha sen och hoppas på att mitt allra sista lönebesked kommer idag och att det är MYCKET pengar på g ;) Lär väl ska spela lite wow också för jag har blivit en nöööörd! hehe.Nöörd :p

Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha det är bra syrran, go wow g33k ^^ 20 än? ;)

2008-11-24 @ 12:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0