Komvux och lite annat :p

Det blev inget mer skrivande igår. Kanske beror på att min och pappas lunch utvecklade sig i gå-på-stan-i-flera-timmar och sedan kinamat som åts framför tv.n hemma! Men det var något lustigt mig för jag kunde verkligen inte äta något.. var som inte hungrig fast jag knappt ätit något förutom lunchen :/. Men dte lär väl vara så att jag lagt på mig ett lager från dagarna innan.. hahahahah! Nejdå, men det var mysigt att bara vara med pappa och ingen anna var med för en gångs skull =D.

Idag har jag varit på LärCentrum och skrivit in mig på Komvux, börjar den 8 dec ovh ska vara klar 6 Feb nästa år.. huvva, känns läskigt.. ska läsa upp Nk A och läsa till Nk B så jag får behörighet till Högskolan.. eller ja till den utbildningen jag vill gå :D.

Jag är nervös som en gnu för imorrn.. det kommer nog gå bra men är ändå så nervös... huvva! Jag berättar imorrn hur det gick!

Nu ska jag spela lite så jag lugnar ner mig ;).. hehe..

Kommentarer
Postat av: Ida =)

Hej Emelie, hur är de med dig å bebisen =)? hoppas du har de fint, å att mgen växer så de knakar, måste få träffa dig så jag får känna på magen å drömma mig tillbaka =) länka till mig så länkar jag till dig =)



Kram Ida & Alexa =)

2008-11-26 @ 23:08:08
URL: http://babyalexa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0