Julskyltningen

Julskyltningen som vi har här i Östersund var sååå mysig i år :) jag gick dit med mamma och bror :).. Vi köpte iof inget förutom fika men vi röstade på Lucia och vi såg även Luciorna (?) sjunga :) Eliinor som jag röstat på sjung bäst! Efter det sjungit klart kom hon fram till oss, det var kul för det var längesen vi träffades :). Jag träffade även Evelina och Marcus där, det var kul det med :) Känns som en evighet sen sist.. fast det är de nog inte :p.. Jag visade henne bilderna på min bebis.. hon hade lite svårt o förstå först vad som var vad på bilderna ;) men de hade jag också innan han förklara :P.. hehe..

Idag har jag inte gjort mycket alls än, jag har varit på mvc och pratat med min barnmorska om ditten o datten.. Det kändes bra :) Sen har jag ätit lunch, kollat på film och nu sitter jag här.. läser lite bloggar och försöker hitta en lgh, vilket känns som en OMÖJLIGHET!!! Men som jag brukar säga, det löser sig!

Hoppas ni alla har det bra :)

ps. sarah, din kommentar på förra inlägget.. det ska BARA vara kung ;) ds.

Kommentarer
Postat av: racas

hon/han e min

2008-12-02 @ 23:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0